وبسایت گروه سوناسازان Art Persian building sauna فن و هنر ایران زمین www.healthsauna.ir
 
 
WWW.HEALTHSAUNA.IR
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به سایت گروه سوناسازان خوش آمدید جهت تماس با ما به شماره 09123240237 تماس بفرمایید . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : ۳:۱٩ ‎ق.ظ
نویسنده : { فربد حیدری } Farbod Heidari
نظرات

به استناد کتب و استادان بنا : بتن استخر باید یه تیکه باشه .

لوله کشی و بتن استخر شنا

اما کو گوش شنوا . منظور از بتن یه تیکه این است که کف و دیواره در عرض یک روز ریخته شود . ایدعال است فاصله آرماتورها از 15 سانتی متر در تمام جهات کمتر نباشد و ویبره با فرکانس پایین در ابتدا و فرکانس بالا در انتها تنظیم شود . بهتر است برای آرماتور و اجرای مخلوط بتن و قالب بندی از اکیپ ماهر که اختصاصی استخر کار میکنند استفاده شود . سبد استخر با سبد پی زمین تا آسمان سخت تر و نیاز به مهارت بالاو تجربه دارد .


{{ تصفیه خانه از همه جهات مهم است و نیاز به انجام تمام نکات را دارد . تصفیه خانه و موتور خانه یک ساختمان یا یک مجموعه استخر حکم قلب تپنده آن بنا را دارد و باید از همه نظر پیش بینی های لازم قبل از ساخت انجام شود }}

لوله کشی و بتن استخر شنا

در تمام کارها اول لوله کشی میکنند و بعد بتن کف و بعد بتن دیواره که این روال به احتمال زیاد برای چند سال آینده استخر را دچار مشکل میکند

لوله کشی و بتن استخر شنا

به نظر شما آیا برای دیوار های سونای خشک و سونای بخار میتوان از تری دی پنل با فوم فشرده استفاده کرد ؟ با در نظر داشتن حرارت بخار آب و کوره سونا !

با تشکر از توجه شما

درباره ما


:: برچسب‌ها: استخر سونا جکوزی, بتن استخر, سونا, جکوزی